[OT] Re: Thar She Blows! - RR 2.7 ???

Alex Tweedly alex at tweedly.net
Sun Feb 12 14:33:46 EST 2006

Ken Ray wrote:

>On 2/12/06 10:16 AM, "Mathewson" <richmond at mail.maclaunch.com> wrote:
>

>>Sunday afternoon - fair forjeskit wi raxen up a peerie RR
>>stack caad "IN" fae ma 5-8 bairns learnen Sudron: ye'll
>>ken: "Put the red crayon IN the blue box" - repetive
>>programmen o this sairt is mair a DRAG than a DROP - but it
>>brangs the siller fae the loaf.
>>
>>So, shoogle ower tae the PC thats connected tae the
>>innernet tae tak a glisk at sic things that will tak tent o
>>ma unco unmensefu (ae, mair fou than mensefu richt nou):
>>
>>And, the Runtime Revolution website is doon, wi a sonsie
>>message anent 'upgradin' - so Ah ken thats 2.7 comin in
>>fast.
>>

>Uh, Richmond, can you translate this? Google and SysTran were unable to
>translate it for me... ;-)

C'mon Ken, it's in Scots (broad Scots, I admit, but still Scots). And
although broad Scots arguably counts as a separate language, it's at
least as close to English as American is.

The hard part is the translating from the written letters to how it
should sound ... which is probably why I'm still stuck on "unmensefu"

If it helps (?!), my favourite phrase from what seems to be Richmond's
part of Scotland is (phonetically)

>  ah  eh  ih aw uh

meaning (obviously)

>  I ate it all up.

It's the longest sentence I know with no consonants :-) :-)