My first try...

Yves COPPE yvescoppe at skynet.be
Tue Jan 13 08:10:36 EST 2004

Le 13 janv. 04, à 12:09, Aides Educateurs a écrit :

> Hi
> It's my first try of Revolution, but as a French user, it is hard to
> read
> all your messages, guys.
> I'm not clever enough to translate. so do you have some  french URL's
> help me ?
> Feel Fre to use my personnal mail Aideduc at scolagora.com
> Thanks to help a real beginner.

There are many French users on the list

Feel free to explain your problem in French on the list, you'll get an
answer
better in English, son anyone have benefits from your questions and the
answers

Il y a de nombreux utilisateurs de Revolution ici qui parlent le
Français.
Tu peux poser tes questions en Anglais, ou comme moi dans un très
mauvais anglais ou même en Français
tu auras bien une réponse...Si c'est possible utilise l'anglais, ainsi
tout le monde profite de tes questions et des réponses...;<)

Amicalement.

Yves COPPE
yvescoppe at skynet.be