iOS tableview needed

Marc Van Cauwenberghe marc.vancauwenberghe at pandora.be
Tue May 27 09:21:03 EDT 2014

Dag Mark,

bedankt voor je antwoord.
Ik zoek inderdaad iets zoals de iOS tableview, maar dan iOS 7 natuurlijk. Mobgui bevat verschillende elementen maar echt geen tableview. De programmeur neemt het in overweging maar heeft het te druk.
Een tableview is ook veel meer dan een paar grafische elementen. Bij aanklikken schuif ze bij voorbeeld weg en toont een andere. verder zitten er mogelijks iconen aan de linker kant. Er zijn verschillende standaard elementen aan de rechterkant zoals een discours button, … Bij een ,swipe, verschijnt er mogelijks een delete button. Ook de navigatie bar veranderd van titel en iconen indien je in de hiërarchie bezig bent van de tableview. Je kan ook een ‚row order’ button laten verschijnen waarbij je dan de verschillende rows van plaats kunt wijzigen. Dus ik denk dat het veel meer is dan het samenbrengen van een paar grafische elementen.
Maar als je denkt dat je kan helpen graag.

Met vriendelijke groet,
Marc Van Cauwenberghe

Op 27-mei-2014, om 15:00 heeft Mark Schonewille <m.schonewille at economy-x-talk.com> het volgende geschreven: