Massive distribution

MisterX b.xavier at internet.lu
Fri Jul 1 13:55:58 EDT 2005

Hi Yhann,

sorry, had my mom wake me up on Skype+VNC for a little scanner help... And
brought me back to cyber world ;)

Desoled my Mom m'a retenu sur Skype+VNC pour un probs scanner ... Donc me
revoila...

Oui you can use rev on a cdrom just like Director. No problems on windows at
all - that i've seen on Windows (2000, xp and 2003). Some minor glitches as
with any language but nothing important.

FR

No prob pour Rev sur tes galettes optiques! Sur l'OS que tu veux ;) 2000 xp
ou 2003. En terminal services, ya des soucis mais si tu mets cela sur cd,
not probs.

Memory requirements depends on what you load in memory (hence a one card
front end GUI approach) or a large background card database. Lots of images
= more memory, etc... But usually PC's handle anything you throw at them as
long as there is disk space for the swap.

Pour la memoire, c'est pas compliqued. plus t'as de graphique ou des cartes
avec donnees dans un stack (une pile en francais), plus il faut de la
memoire, mais noprobs s'il y a de la place pour le swap.

Fiability sur PC - super - je gere des terabytes avec tout les jours... OK,
j'exagere un tout petit peu seulement - mais y'a 9 TBs, 3000 utilisateurs,
300 serveurs qui ne ce se sont jamais plain!... ;)

Reliability on PCs is great. I mamage terabytes with runrev everyday - and
it's just a slight exageration. In 5 years, 9TBs of PC data, 3000 users, 300
servers never complained!

Sorry for my franglish, desolated for le french-glich...
I'll try X-le-talk-du-jour next time ;) Get it? LOL

ciao
Xa