For yer eddification

Richmond richmondmathewson at gmail.com
Wed Oct 8 13:47:50 EDT 2014

On 08/10/14 20:28, Colin Holgate wrote:
> I was on Unst for 18 months. That’s the top island of the Shetlands, that he is pointing to. They don’t quite speak the same Scottish there.

On Unst they don't speak Scots at all: they speak Scots Gaelic which is
akin to Irish Gaelic and is as different from Scots as Bulgarian
is to English.

Abune 10 towmonds syne I wis i Harris wi ma hen and bairns fae a week,
and qhan  some fisherfowk stairtit clackin i that lied
I wis fair forjeskit as I didnae ken a vocable at all.

Richmond.

Possibly a feature request case might be made for a version of LiveCode
that functions in Doric Scots.