Diacritics in folder names

Alain Farmer alain_farmer at yahoo.com
Tue Jul 22 21:16:53 EDT 2014

Merci pour l'appui. mon cher Richmond.
Very important to me, because many of my projects are for francophones.
Message-in-a-bottle has been set to sea; let's see what happens.
Thanks

On Tuesday, July 22, 2014 1:34:30 PM, Richmond <richmondmathewson at gmail.com> wrote:

On 22/07/14 20:11, Alain Farmer wrote:
> Thanks for the reply, but I want to be able to name my folders like this example "écologie".
> I don't want to use "ecologie" (missing the diacritical).
> I don't want to use "%A9cologie" (URL-encoded is too cryptic).
> I don't want to use unicode double-bytes either; even worse than URL-encoded.

Mission Control [that means Kevin and his crew] nous avons un problem
avec les Francophones.

Et, ce n'est pas seulement avec les Francophones; aussi il est avec
touts des personnes qui utilisent des accents dans l'ecriture!

C'est pas un joke.

Richmond.

Et aprés moi, un déluge des hommes qui parlent Franglais :)

Please visit this url to subscribe, unsubscribe and manage your subscription preferences: