[Fr][En] Re: secure FTP to on-rev server best practice

Medard liste.revo at medard.on-rev.com
Mon Jan 17 18:04:55 EST 2011

Pierre Sahores <psahores at free.fr> wrote:

> Are you, from CyberDuck, able to see the files listing AND to
> upload/download files ?

I do use, me too, the Duck :-)

Et ça marche très bien :-)

On drague directement le fichier depuis une fenêtre Finder vers le
listing affiché dans Cyberduck

Pour un seul fichier à la fois, quand j'ai fait une modif sous
TextWrangler, j'utilise le client FTP intégré

===

That works very well
Directly from a Finder window to the Cyberduck listing

For a unique file, I prefer to use TextWrangler and its FTP client

===

* pratique quand l'appli On-Rev est "paresseuse"
mais pas d'échappatoire quand Loki se croise les bras et refuse de vous
reconnaitre (cPanel)...

===

Useful when the desktop app On-Rev is "lazy"
but no escape when Loki (cPanel) refuses your password...

I tried also the webdisk but is has its limitations (and is very slow)