[OT] Re: Thar She Blows! - RR 2.7 ???

Ken Ray kray at sonsothunder.com
Sun Feb 12 15:27:43 EST 2006

On 2/12/06 1:33 PM, "Alex Tweedly" <alex at tweedly.net> wrote:

> Ken Ray wrote:
>
>> On 2/12/06 10:16 AM, "Mathewson" <richmond at mail.maclaunch.com> wrote:
>>

>>> Sunday afternoon - fair forjeskit wi raxen up a peerie RR
>>> stack caad "IN" fae ma 5-8 bairns learnen Sudron: ye'll
>>> ken: "Put the red crayon IN the blue box" - repetive
>>> programmen o this sairt is mair a DRAG than a DROP - but it
>>> brangs the siller fae the loaf.
>>>
>>> So, shoogle ower tae the PC thats connected tae the
>>> innernet tae tak a glisk at sic things that will tak tent o
>>> ma unco unmensefu (ae, mair fou than mensefu richt nou):
>>>
>>> And, the Runtime Revolution website is doon, wi a sonsie
>>> message anent 'upgradin' - so Ah ken thats 2.7 comin in
>>> fast.
>>>

>> Uh, Richmond, can you translate this? Google and SysTran were unable to
>> translate it for me... ;-)
>>
> C'mon Ken, it's in Scots (broad Scots, I admit, but still Scots). And
> although broad Scots arguably counts as a separate language, it's at
> least as close to English as American is.

Well, considering I'm in Wisconsin, I don't just "know" Scots. :-)

That's why I provided the "winkie" emoticon; I can "translate" some of it
(or take an educated guess) but it's pretty opaque to me.

"Fair forjeskit we raxen up a peerie" is close to English?

;-)

Ken Ray
Sons of Thunder Software
Web site: http://www.sonsothunder.com/